Читай наш Telegram →
Проект разработан маркетинговым агентством КУБ
15 февр. 2021 г. 15:55 962 10

ClubHouse-жаңа әлеуметтік желі. Шолу, тіркеу, функционал

Бұрынғы Google қызметкерлері құрған жаңа әлеуметтік желі тез дамып келеді. Біздің мақалада ClubHouse туралы не білеміз.
ClubHouse-жаңа әлеуметтік желі. Шолу, тіркеу, функционал

Мазмұны:

  • ClubHouse дегеніміз не?
  • Неліктен ClubHouse тез танымал бола бастады?
  • ClubHouse өсу статистикасы
  • Клуб үйінің пайда болуымен басқа әлеуметтік медиа не істейді
  • Клуб үйінде қалай тіркелуге болады
  • Лайфхак. Егер сізде ClubHouse-да тіркелген достарыңыз болса
  • Клуб үйі қалай жұмыс істейді?
  • ClubHouse бөлмелері дегеніміз не?
  • Бөлмені орнату
  • Нюанстар
  • Қандай бөлмелерге жазылу керек?
  • Клубтар
  • Пайдаланушы профилінде қандай ақпаратты орналастыру керек?
  • Clubhouse Ерекшеліктері
  • Club House-да қандай қоғамдық тұлғалар тіркелген?
  • Жиынтықтар

ClubHouse дегеніміз не?

Clubhouse-бұл тек дауыстық чаттарға арналған әлеуметтік медиа қосымшасы. Clubhouse құрушылары-Стэнфорд университетінің түлектері және Кремний алқабындағы кәсіпкерлер Пол Дэвидсон мен Роен Сет. Екеуі де Google-де жұмыс істеді және қазірдің өзінде қосымшалар жасады. Мұндай әлеуметтік желінің идеясы коронавирустық пандемия мен оқшаулану кезеңінде адамдар жаңа қарым-қатынас құралдарын іздеп жүрген кезде пайда болды.









Неліктен ClubHouse тез танымал бола бастады?

Іске қосу Клуб үйі подкасттарға және басқа дауыстық қызметтерге қызығушылықтың артуымен сәйкес келді. Алайда, әлеуметтік желінің айналасындағы шудың көп бөлігі оның эксклюзивтілігіне байланысты. Ол әлі де жабық, және біреу сізді шақырған жағдайда ғана жетуге болады. Бұл Twitter және eBay-де жерасты шақыру нарығын құруға әкелді, онда бағалар 20 доллардан басталып, 800 долларға дейін жетеді.

Хоуз клубы "стероидтерге арналған желі" ретінде де танымал: бөлмелерде дұрыс немесе танымал адамдармен сөйлесу оңай және ыңғайлы болды (түсініктемелерде емес, дауыспен).


Әлеуметтік желі аудиториясының өсуіне ондағы танымал адамдардың пайда болуы ықпал етуі мүмкін. Оның қолданушылары - американдық кәсіпкерлер Элон Маск пен Марк Цукерберг, актерлер Эштон Катчер мен Париж Хилтон, тележүргізуші Опра Уинфри, музыканттар Джаред Лето және Дрейк.

Club House өсу статистикасы

Қазірдің өзінде АҚШ-та бұл әлеуметтік желі AppStore-да "әлеуметтік желілер" бөлімінде 7-ші орын алады, ал Интернет "клубхаусқа шақыруды тастаңыз"хабарламаларынан үзіледі.

Өсу динамикасын қараңыз:

2020 жылдың желтоқсанында-600 мың пайдаланушы

2021 жылдың ақпан айының басында - 2,4 миллион белсенді қолданушы (американдық Adweek журналының мәліметтері бойынша).

Бұл стартаптың құны 1 миллиард долларды құрайды, әсіресе тапқыр адамдар eBay-ге шақыру қағаздарын сол жерде сатады

Клуб үйінің пайда болуымен басқа әлеуметтік медиа не істейді.

Әлеуметтік медиа SMM әлеміндегі жаңа "біртұтас" нәрсеге бейімделе бастады:

ВКонтакте әлеуметтік желісі ВКонтакте клубтарын іске қоса алмады, бірақ олар қазірдің өзінде қауіпті. Ақыр соңында, Клубхауздағы барлық партия болған кезде бұл кімге керек

Facebook Club house қосымшасына ұқсас Fireside деп аталатын аудио чат құруды жоспарлап отыр, деп хабарлайды New York Times.

Twitter платформада ClubHouse-тің толыққанды аналогын шығарды. Енді ол орыс тілінде сөйлейтін пайдаланушылар үшін қол жетімді. Мұны Twitter тексергенімен, әркімнің бөлме құруға мүмкіндігі бола бермейді, бірақ әркім спикер және тыңдаушы бола алады.

Клуб үйінде қалай тіркелуге болады

Негізгі шарт-сізде iOS болуы керек. Егер қызмет әлеуметтік медиа әлеміне мықтап енсе, ол Android үшін қол жетімді болады деп ойлаймын.

Егер негізгі шарт орындалса, келесі қадамға өтуге болады. Мұнда екі нұсқа бар:

Клубтың мүшесі болған досыңыздан шақыру алыңыз. Егер сізде АҚШ-та достарыңыз болса, бұл оңайырақ, өйткені халықтың көпшілігі Америкада.

1-нұсқа үшін шектеу:

Қызметке кірген кезде пайдаланушы тек 2 шақыру алады. Бұл оның тек 2 достарын шақыра алатындығын білдіреді. Бірақ біраз уақыттан кейін клуб тағы бірнеше шақыру таратады.

2 нұсқа:

Бағдарламаға тіркеліп, мақұлдауыңызды күтіңіз. Алайда, сіз қашан күтетініңіз белгісіз, өйткені платформа уақыт шектеусіз жаңа пайдаланушыларды қосу мүмкіндігін қолдайды.

Басты сұрақ:

Мен қазір тіркеліп, күтуім керек пе? Бұл рас, иә, өйткені сіз пайдаланушы атын сақтайсыз. Егер сізде жеке бренд пен пайдаланушы аты болса, бұл сізге қатысты болуы мүмкін, өйткені егер платформадағы пайдаланушылар саны көбейсе, Сіздің атыңыз House Club-қа келгенге дейін алынуы мүмкін

Тіркелгеннен кейін сіз қызықтыратын тақырыптар шеңберін таңдай аласыз (содан кейін оларды өңдеуге болады). Қызмет бастапқыда жекелендіруге негізделген және мазмұны соншалықты көп, сондықтан оны хронологиялық тәртіпте тұтыну нәтиже бермейді.

Лайфхак. Егер сізде ClubHouse-да тіркелген достарыңыз болса

Егер сіздің достарыңыз достарыңызды платформаға шақырудың барлық мүмкіндіктерін пайдаланса және сіз оны ала алмасаңыз, онда оны пайдаланыңыз:

сіздің досыңыз смартфонға телефон нөмірін қосуы керек (егер қандай да бір себептермен ол әлі болмаса);

сіз қызметке тіркелесіз.

Тіркелу үшін мыналарды көрсету керек:

аты-жөні;

қызықты тақырыптар.

Досыңызға Сіз Clubhouse-қа тіркелгеніңіз туралы хабарлама келеді және оған "сізге рұқсат беру"ұсынылады. Досыңыз сіздің кіруіңізді мақұлдайды және сіз дайын боласыз.

Айтпақшы, Clubhouse достарының телефон нөмірлері бар тіркелген пайдаланушылардың санын көрсетеді.


Клуб үйі қалай жұмыс істейді?

Club house - дағы қарым-қатынас ерекше форматта жүреді-тек дауыспен.

Мұнда сіз мәтіндік өрістерді таба алмайсыз: досыңызға хабарлама жазу үшін де, түсініктеме үшін де. Осы әлеуметтік желіге енгізетін ең үлкен мәтін - бұл бөлмелерді құру кезінде профиль деректері мен сипаттамаларын енгізу (төменде мен бөлмелердің қандай түрін айтамын).

Егер бұл формат пайдаланушыларды "таң қалдырса", онда сіз SMM әлеміндегі революцияға дайын болуыңыз керек.

Қосымшада сіз Илона Маск сияқты белгілі және танымал адамдарды нақты уақытта тыңдай аласыз:

Клуб үйінде Элон Масктың қойылымы

Жазба Youtube-те орналастырылған, бірақ бейне жазуға ClubHouse ережелері тыйым салады. Бірақ таңдау болмады-бөлмелер тек 5000 адамға арналған, ал Twitter-де 46 миллион жазылушы жарияланғаннан кейін, алдау керемет болды.

ClubHouse бөлмелері дегеніміз не?

Бөлмелер (сөйлесулер) - кез-келген пайдаланушы немесе бірнеше қолданушы бірге жасай алатын чат түрі.

Бөлмелер көпшілікке қол жетімді (ашық) және тек сіздің ізбасарларыңыз үшін қол жетімді, жеке немесе клуб мүшелері үшін жеке болуы мүмкін.

Пайдаланушы жаңа бөлме жасайды,

Қоғамдық кеңістіктердің жұмыс принципі келесідей:

басқалар оның не туралы екенін түсінуі үшін оның тақырыбын сипаттайды,

Хабарламалар осы пайдаланушы үшін жазылушыларға жіберіледі.

Егер бірнеше қолданушы бір уақытта жаңа бөлме жасаса, олар сол бөлмеде өнер көрсетіп, мәлімделген тақырыпты талқылай бастайды.

Осы пайдаланушылардың әрқайсысының абоненттері әңгіме басталғаны туралы хабарлама алады.

Бұл хабарландырулар бөлмеге қосылуға және сөйлесуді тыңдауға немесе оған қосылуға мүмкіндік береді.

ClubHouse бөлмелері бөлінеді:

Спикерлер-сөйлейтіндер

Жазылушылар-спикерлерді бақылайды, яғни олар спикерлерге жазылушылар,

қалған қосылған тыңдаушылар

Кез-келген тыңдаушы "қолын көтере" алады, ал модератор (бөлмені жасаушылардың бірі) өтінімді қабылдайды, содан кейін тыңдаушы сөйлеп, әңгімеге қосыла алады. Егер бөлме кішкентай болса және ұйымдастырушылар арасында жазылушы тыңдаушылар болса, қосымшаның өзі пайдаланушыны спикерге айналдырады.

ClubHouse мүмкіндігінше жекелендірілген, сондықтан тіркеу кезінде сізден қызықтыратын тақырыптарды көрсету сұралады. Егер кейбір тақырыптар Сіз үшін маңызды болмаса немесе Сіздің қызығушылықтарыңыз өзгерсе, оларды өзгертуге немесе өңдеуге болады.

Бөлмені орнату

Сөйлесуді (бөлмені) жоспарлауға болады, содан кейін абоненттер бұл туралы алдын-ала біледі және жіберіп алмау үшін күнтізбеде белгілей алады.

Бөлмелердегі ең қызықты нәрсе-әңгімеге қатысатын адамдардың саны өте тез өсуде. Себебі, хабарламалар әңгімеге қосылғандардың әрқайсысының барлық абоненттеріне жіберіледі.

Шамамен айтқанда, осылай:

пайдаланушы әңгіме құрды

оның абоненттері қосылды

жазылушылар абоненттерге қосылды және т. б.

Бірақ, әрине, қосылатын адамдардың саны әңгіме тақырыбына және спикердің қаншалықты танымал болуына байланысты. Әзірге залда қатысушылардың лимиті бар-5000 адам.

Бөлмелер тек әңгімелесу кезінде жасалады. Барлық қатысушылар шыққан кезде олар автоматты түрде жабылады.

Нюанстар

Әңгіме жүріп жатқан кезде кез-келген уақытта кез-келген қоғамдық бөлмеге кіруге болады.

Сіз сондай-ақ оңай шығып, кіре аласыз. Бір қызығы, бөлме қатысушылары біреу одан шыққан кезде ешқандай хабарлама алмайды. Сіз әңгімелесуден кетіп қалғаныңыз үшін досыңыздың ренжігені туралы алаңдамай, қосылуға және шығуға болады.


Қандай бөлмелерге жазылу керек?

  • «Яндекс» — Yet Another Clubhouse Room
  • Mail.ru Group — про дизайн и соцсети
  • AliExpress — о товарах и доставке

Клубы

Клубтар-бұл жалпы тақырыпқа қызығушылық танытатын адамдар қауымдастығы. Әзірлеушілер форма арқылы клуб құруға өтініш жібере аласыз дейді.

Сервис клубты құруға кепілдік бермейді. Клубқа мүшелік туралы өтінішті әдеттегі сайттарда үш немесе одан да көп шоу өткізген пайдаланушылар мақұлдауы мүмкін.

Клуб құрудың тағы бір тәсілі - платформаның осындай функционалдығының пайда болуын күту. Олар жақында қол жетімді болады деп уәде береді.

Пайдаланушы профилінде қандай ақпаратты орналастыру керек?

Клуб үйі өте жекелендірілген, сондықтан тіркеу кезінде сізден қызығушылық тудыратын тақырыптарды көрсетуді сұрайды. Егер кейбір тақырыптар Сіз үшін маңызды болмаса немесе Сіздің қызығушылықтарыңыз толығымен өзгерсе, оларды өзгертуге немесе өңдеуге болады.

Жазу кезінде пайдаланушының профилі мыналардан тұрады:

негізгі фотосурет.

нақты тіркеу күні;

сізді Club House-қа шақырған адамның профиліне сілтемелер;

профиль сипаттамасы-кез-келген мәтіндік ақпарат, Twitter және Instagram аккаунттары;

пайдаланушы мүшесі болып табылатын клубтар.

Пайдаланушыны тіркегеннен кейін экранда сіздің достарыңыз баяндамашы немесе тыңдаушы ретінде орналасқан бөлмелер, сондай-ақ қызығушылықтары бойынша құрылған клубтар көрсетіледі (тіркеу кезінде көрсету қажет).



Club house-да әр минут сайын жүздеген, тіпті мыңдаған (мүмкін жүздеген мың) бөлмелер жасалады және клуб үйі Сізге қандай әңгімелер қызықты болатынын шешеді. Бірақ бұл үшін профильдегі қызығушылық туралы ақпаратты мұқият толтырыңыз. ИЯ, иә. Instagram сияқты достарыңызбен абай болыңыз-Clubhouse сіздің жазылымдарыңызға назар аударады.

Бүгінгі таңда ең үлкен орыс тілді қауымдастық-бұл Dacha, онда олар жаңа технологиялар туралы сөйлесіп, "не? Қайда? Қашан?».

Clubhouse Ерекшеліктері

Қызметтің басты ерекшелігі - барлық сөйлесулер (бөлмелер) тек нақты уақытта болады (сонымен қатар, әзірлеушілер болжағандай, экранды жазуға екіталай). Бағдарламаны кідірту, кері айналдыру немесе сақтау мүмкін емес.

Функционалдылықты тексеріңіз:

тікелей (орнатылмаған) әңгімелер

болады әрқашан тыңдаушы болса, шындықты айтуға, және жаңалықтарды білу бойынша қызықтыратын тақырыптар

лупа арқылы бөлмелер мен адамдарды іздеу бар

экран өшірулі немесе бүктелген қосымшамен тыңдауға болады

қызығушылықтар бойынша даралау: Алгоритмдер сізге жазылымдар мен клубтар арқылы көрсететін мазмұнды анықтайды

басталған немесе жоспарланған әңгімелер туралы хабарламалар келіп түседі, олар сіз бақылайтын адамдар қатысады

хабарландыруларды өшіруге болады, бірақ қолданба оны құптамайды, тіпті егер біреу оны пайдаланбаса, басқа пайдаланушыларға хабарлайды

Жарнама: ең классикалық:

басылатын тақырып

танымал қонақ (жазылушылары көп)

Ерекше прикольного:

Сіздің бөлмеңізге әйгілі адамдар кіре алады, олармен сіз басқа жерде сөйлесе алмайсыз (қолданба чат рулеткасына ұқсайды, тек дауыстық).

Club House-да қандай қоғамдық тұлғалар тіркелген?


Қалай қолдануға болады ClubHouse қадамдық нұсқаулық

Жиынтықтар
Club house-бұл жаңа тик ток? Бұл желінің қай бағытта дамитынын ешкім білмейді, бірақ бүгінде оған деген қызығушылық зор екені анық.

Сондықтан өзіңіз ойлаңыз, өзіңіз шешіңіз: клуб үйінде болу немесе болмау :)











Была ли эта статья полезной?

Нет

Пользователи, считающие этот материал полезным: 0 из 0

Понравился пост?
Расскажи об этом посте своим друзьям!

Комментарии (0)


Авторизуйтесь

Для синхронизации избранного и возможности добавлять комментарии

Войти

Яндекс.Метрика