Бастапқыда Facebook Instagram-дан трафикті тек веб-сайттарға ала аласыз. Facebook Instagram, Instagram Direct және WhatsApp - қазіргі уақытта жарнамалық науқандарды тікелей әлеуметтік желілерге-Facebook Messenger, Instagram Direct және WhatsApp-қа қоңырау шалу үшін оңай орнатуға болады. Осылайша сіз бірден әлеуетті клиентпен хат алмасуды бастай аласыз. Шындығында, сізге веб-сайт қажет емес. Facebook, Instagram парақтары және жарнамалық науқанды дұрыс орнату пайдаланушыларды хат алмасуға тарту үшін жеткілікті. Мұны қалай жасау керек.
Пайдаланушыларды Messenger, Direct, WhatsApp-қа хат алмасу үшін тарту үшін Facebook Ads Manager науқанын әдеттегі "Трафик" мақсатымен емес, "хабарлама" мақсатымен орнату керек.
Жарнаманы орнату үшін Ads Manager жүйесіне кіру керек
1. "Науқан құру" түймесін басыңыз - "трафик" емес, "хабарламалар" қажетті сатып алу түрін және мақсатын таңдаңыз"
Маңызды: егер сіз атауды немесе бюджетті дұрыс көрсетпеген болсаңыз,
2. Біз компанияны, мысалы, "ТЕСТ" деп атаймыз және "Келесі" түймесін басыңыз"
Әрі қарай, біз хабарламаларды қалай алатынымызды таңдауымыз керек. Үш мессенджер қол жетімді, мысалы, біз Instagram Direct-те жарнаманы қалай іске қосуға болатындығын көрсетеміз
Маңызды Instagram Facebook Messenger, Instagram Direct және WhatsApp-та жарнамаларды бірден бір науқанға орнатуға болады. Ол үшін науқанды бірнеше жарнамалық топтарға бөліңіз. Әр әдіс үшін-жеке топ.
Әрі қарай, аудиторияны баптаңыз, толығырақ мына жерден оқи аласыз
Instagram орналастыру орындарын таңдаудың қажеті жоқ, Ads manager әдепкі бойынша "хабарлама" мақсатын таңдағанда таспа мен тарихты қалдырады
Маңызды: бұл жарнаманы тек Instagram-да көрсетуге болады. Стористе, таспада, "қызықты", бірақ тек Instagram-да.
Қажетті мақсатты, Instagram есептік жазбасын таңдаңыз, жарнаманы орнатуға өтіңіз.
Хабарландыру бір сурет немесе галерея болуы мүмкін. Біз шығармашылықты жүктеп, мәтін жазып, іске қосамыз.
Содан кейін" жаңа " хабарлама мәтінін жасау түймесін басыңыз
Ішінде жиі қойылатын сұрақтар, сіз мыналарды көрсете аласыз:
Сіз қайда тұрсыз
Несие немесе бөліп төлеу арқылы рәсімдеуге бола ма
Жұмыс кестесі
Жеткізу бар ма
Осыдан кейін "сақтау және Жалғастыру" түймесін басыңыз"
Сондай-ақ, сіз қону парағын алдын-ала қарауды көре аласыз
Бонустар
Жарнаманы қараған кезде пайдаланушыға одан әрі хат алмасу үшін мессенджерге өту сұралады. Пайдаланушылар Instagram Facebook, Messenger және Facebook-те осы жарнаманы көреді. Хабарламалар сіздің Messenger пошта жәшігіңізге түседі. Әрі қарай, сіз бетті таңдап, мақсаттарды реттеп, қажет болған жағдайда орналастыру орындарын таңдауыңыз керек.
Жарнаманың өзін құруға көшейік.
Біз шығармашылықты жүктейміз, тақырып, мәтін мәтінін жазамыз және пайдаланушылар көретін хабарлама үлгісін таңдап, екінші қызықты бөлікке көшеміз.
Messenger-ге ауысқаннан кейін қолданушымен байланыс орнатудың көптеген нұсқалары бар.
Үлгіні толығымен өңдеуге болады.
Өз тарапыңыздан сәлемдесу сипатын таңдаңыз:
тек мәтін;
суреті бар мәтін;
мәтін және бейне;
Сондай-ақ, Пайдаланушының күтілетін әрекетін таңдай аласыз. Бұл жиі қойылатын сұрақтар, жылдам жауаптар болуы мүмкін.
Сондай-ақ, сайтқа немесе қону алаңына өту үшін түймелерді таңдауға болады. Мұндай жарнаманың тиімділігін бақылау үшін URL-де utm белгілерін көрсету керек:
Facebook минималистері қарапайым өтініш формасын таңдауға мүмкіндік берді:
Тікелей хат-хабарлардан басқа, "хабарлама" науқаны лидерлер тудыруы мүмкін. Ол үшін хабарлама үлгісін таңдағанда "қорғасын жасау", содан кейін "чат құру" таңдаңыз»
Мұндай формалар көшбасшылардың сапасын алдын-ала бағалауға және мүдделі адамдармен хат алмасуды бастауға мүмкіндік береді.
Бұл JSON кодымен жеке сәлемдесу мүмкіндігі. Сіз стандартты шаблонды қолдана аласыз немесе өзіңіздің шаблоныңызды құру үшін бағдарламашыны қолдана аласыз.
Бұл параметр құрылымдалған хабарламалар жасауға және мәтінді ғана емес, медиа файлдарды да пайдалануға мүмкіндік береді. Оның көмегімен сіз жылдам жауаптарға жауап беру үшін боттарды қосып, әр жарнама үшін жеке кодтар жасай аласыз немесе, керісінше, бүкіл науқан үшін.
Мүмкіндік сізге бұрын Messenger-де жазған барлық пайдаланушыларға қайта хабарлама жіберуге мүмкіндік береді. Осылайша, сіз әлеуетті клиенттерге қайта қол тигізе аласыз, олармен хат алмасуды жалғастыра аласыз.
Бұл жағдайда таргетинг-бұл Messenger-де бұрыннан бар хат алмасу. Қажет болса, аудиторияны тарылтуға болады.
Біз жарнаманың өзін құруға көшеміз. Хабарлама пішімін таңдаңыз:
Әрі қарай, біз бұрыннан таныс жылдам жауаптар немесе батырмаларды қолдана отырып, клиенттен қажет әрекеттерді таңдаймыз:
Мұндай жарнамалық науқанды бастау үшін Facebook-тегі параққа қосылған WhatsApp Business есептік жазбасы қажет. Бұл жағдайда жарнамамен әрекеттерді тек қоғамдық Әкімші жүзеге асыра алады.
Жарнаманы Facebook Instagram - да да көреді.
Көшеміз орнату. WhatsApp Business парағын, мақсатты, орналастыру орындарын таңдаңыз. Бұдан әрі енгізіп жатырмын баннер, жазамыз тақырыбы және сипаттамасы. Алдын-ала қарау кезінде біз жарнамамыздың таспада қалай көрінетінін бағалай аламыз.
Біз чаттың өзін орнатуға көшеміз. Үлгіні жасаңыз және оны өз ерекшеліктеріңізге бейімдеңіз.
Была ли эта статья полезной?
Пользователи, считающие этот материал полезным: 0 из 0
Понравился пост?
Расскажи об этом посте своим друзьям!
Авторизуйтесь
Для синхронизации избранного и возможности добавлять комментарии
Войти