Читай наш Telegram →
Проект разработан маркетинговым агентством КУБ
28 янв. 2021 г. 13:51 2326 5

Tik Tok-пен танысыңыз: бизнестің пайдасы мен 2021 жылғы трендтер

TikTok-ең танымал интернет-сайттардың бірі. 2018 жылы іске қосылғаннан кейін ол тез қарқын алды, енді бұл әлеуметтік желі туралы білмейтін адамды таба алмады.
Tik Tok-пен танысыңыз: бизнестің пайдасы мен 2021 жылғы трендтер

Мұнда эффектілер, музыка, жапсырмалар мен маскалармен кіріктірілген редактор арқылы өңделген 15-60 секундтық бейнелер орналастырылған. Сондай-ақ, дәстүрлі жүректер (ұнатулар), хабарламалар мен түсініктемелер бар. Пайдаланушылардың күнделікті саны 800 миллионға жетеді. Егер сіз белсенді емес шоттарды, "Өлі жандарды" және боттарды алып тастасаңыз да, бұл сан өте қатты. Ресейде "Тикток" көрермендері, 2018 жылғы мәліметтер бойынша, шамамен 1,5 миллион. Олардың жасы – 10-нан 25 жасқа дейін, ал мұнда өткізілген уақыт-күніне 13 минут. Аудитория тез кеңеюде. Сондықтан, кеше TikTok-та аккаунтты жылжытуды бастау керек еді. Бұл платформа қандай мүмкіндіктер береді және оларды қалай пайдалануға болады, біздің мақалада айтылады.

Профиль үшін тақырыпты таңдау

Арнаның белсенді дамуы үшін Сіз қай аудитория үшін және қандай мақсатта мазмұн жасалатынын нақты түсінуіңіз керек. Мұндай сұрақтарға жауаптарды тұжырымдап, жазып алған жөн: бейнелер кім үшін түсіріледі, ықтимал көрермендердің мүдделері қандай, олар нені көруді, тыңдауды және оқуды жөн көреді. Арнаңыздың жалпы тұжырымдамасын шешіп, оны ұстануға тырысыңыз. Профильдің жоғарғы жағында пайдаланушы аты (лақап аты) немесе тақырып көрсетіледі. Әрі қарай, сипаттамада біз өзіміз туралы сөйлесеміз және келушілер неге біздің арнаға жазылу керектігін түсіндіреміз. Бұл жағдайда сіз 80 таңбаға сәйкес келуіңіз керек. Тиктокта миды босаңсыту үшін емес, босаңсыту үшін кіретінін түсіну керек. Сондықтан мұнда оқу бейнелері өте жақсы көрмейді. Сіз, әрине, оларды ерекше түрде ұсына аласыз, көрерменді қызықты суретпен немесе әзілмен байланыстыра аласыз. Бірақ ғылым жасөспірімдер көретін нәрсе емес.

Негізгі параметрлер

Аватар ретінде сіз фотосуретті, анимациялық суретті (GIF) немесе бейнені пайдалана аласыз. Арнаның жұмысы туралы статистикалық мәліметтерге қол жеткізу үшін PRO есептік жазбасын жасаңыз. Әрі қарай тақырыпты таңдау керек. Әрекеттер алгоритмі келесідей:

профильдің басты бетінен параметрлерге өтіңіз (жоғарғы оң жақ бұрыштағы үш нүкте белгішесі);

мәзірдің Басқармасы "аккаунтом»;

мұнда "PRO-аккаунтқа ауысу" сілтемесі бойынша өтіңіз»;

Санаттар тізімінен сіз статистикалық деректерді алатын тізімді таңдаңыз. Оны тек иесі көре алады. Бұл "білім"," Музыка және би"," БАҚ"," Сұлулық және сән " және т. б.

Tik Tok-тің Instagram-мен көп ұқсастығы бар. Қашан толтырыңыз профиль және поработаете концепциясымен, кірісіңіз түсірген видео. Батыл эксперимент жасаңыз, бірақ сонымен бірге жалпы тақырыпты ұстаныңыз.

Арнаны жылжыту әдістері

TikTok-жылжыту тегін немесе ақылы құралдармен қамтамасыз етілуі мүмкін. Арнаңызға 15-тен 20-ға дейін бейне құйғанға дейін жарнама үшін ақы төлеудің қажеті жоқ. Бұл бюджетті үнемдейді, өйткені мазмұн тек оны қызықтыратын пайдаланушыларға ұсынылады. Тұжырымдама дамып,арна абоненттердің бір бөлігін жоғалтады. Жеке қызмет көрсету және стиль бойынша жұмыс жасаңыз, содан кейін ақылы жарнаманы бастауға болады.

Тегін жылжыту

Хэштегтерді қолдану. Оларды арнаңыздың тақырыбы бойынша таңдаңыз. Тиісті қойындыда көруге болатын тиісті тегтер туралы ұмытпаңыз.

Желідегі белсенді мінез-құлық. Ұнатыңыз, түсініктеме беріңіз, басқа адамдардың шоттарына жазылыңыз, содан кейін алғыс ретінде жауап, түсініктеме және жазылым алыңыз.

Басқа әлеуметтік желілерде насихаттау. Жазылушылармен QR кодымен немесе "ТикТок" сілтемесімен бөлісіңіз.

Челлендждерге қатысу. "Танымал" қойындысында сіз трендтің не екенін көре аласыз.

Қызығушылықты арттыру. Бұл тікелей эфирлерге, сауалнамаларға және келушілермен өзара әрекеттесудің басқа түрлеріне көмектеседі.

Басқа адамдардың бейнелеріне реакцияларды түсіру.

Блогерлермен бірлескен жазбалар.

Өзара PR. Сіз сияқты көптеген ізбасарлары бар арнаны іздеңіз және ынтымақтастық туралы келісіңіз. Ал танымал арналардың иелері көмек үшін төлей алады.

Ақылы құралдар

Жазылушылар мен ұнатушыларды алдау. Тикток-бұл жас желі, сондықтан Instagram-мен салыстырғанда бақылау қиын. Бірақ тыйым салу қаупі әлі де бар, сондықтан сіз күн сайын 100 лайк немесе Ізбасар сатып алумен шектелуіңіз керек. Осы мақсатта сіз осындай қызметтерді пайдалана аласыз:

Tikrate.com;

Tiktok-free.com;

Mrpopular.net;

Vktarget.ru;
v.tope

likemania.com

Блогерлерде өз арнасының жарнамасын орналастыру. Сіздің тақырыбыңызда танымал адамды тауып, онымен осындай қызмет туралы келісу керек.

Әлеуметтік желілердегі кросс-жарнама. Ең жақсы бейнеңіздің үзіндісін Instagram-да орналастырып, "ТикТок" арнасын оған сілтеме жасап, жазылуға шақыру арқылы пиарлауға болады.

Конкурстар өткізу. Сіз, мысалы, сыйлықтар ойнай аласыз. Жазылушылар ағынына қол жеткізу үшін аудиторияны қызықтыру керек. Конкурстың шарттары, сыйақы және жүлдені жіберу тәсілі ойластырылады.

Тиктокта ақша табу жолдары

Бұл әлеуметтік желінің көптеген пайдаланушылары осы жерден кіріс алып жатыр. Бірақ асықпаңыз және блог жүргізудің пайдасына оқудан бас тартпаңыз. Тиктокта тек 18 жастан асқан адамдар және ата-анасынан рұқсат алған жас пайдаланушылар ғана ақша табады. Табыс көзі бірнеше.

Тікелей эфирлер өткізу

Трансляция барысында ризашылық білдіретін пайдаланушылар сізге әлеуметтік желінің жергілікті валютасын (tips немесе coins) жібере алады. Сонымен қатар, мұндай донаттардың 20 пайызы "ТикТок"алады. 10 доллардан электронды әмиянға немесе картаға алуға болады. Бірақ барлығы тікелей эфирлер жасай алмайды, тек мыңдаған жазылушылары бар тиктокерлер ғана.

Жергілікті жарнама

Арнаңызға тауарлар, қызметтер, брендтер және басқа блогерлер туралы жарнама орналастырыңыз. Мінсіз қатынас-уақыттың 70 пайызы мазмұнға, ал 30 пайызы жарнамалық кірістірулерге бөлінуі керек.

Тиктокер позициясында жұмыс істеу

Ақша табудың бұл әдісі платформаның жұмысын жақсы білетін адамдарға жарайды. Сіз блогердің Тиктокта SMM маманы ретінде жұмыс істей аласыз. Сізге оның бейнелеріне сценарийлер, фотографтарға арналған техникалық тапсырмалар дайындау, конкурстарға идеялар табу, жарнамалық жаңа арналарды іздеу және аудиториямен өзара әрекеттесу қажет.

Серіктестік маркетинг

Бейнеңіздің астында әртүрлі өнімдердің беттеріне сілтемелер қалдыра аласыз. Сіздің ізбасарларыңыз оларға өтіп, сатып алады және сізге осындай өтулер мен сатылымдардың пайызы төленеді.

Бизнеске клиенттерді тарту

Тіркелгі қосымша жарнама құралы ретінде әрекет ете алады және клиенттерді тарта алады. Дәл қалай, біз бұдан әрі айтамыз.

Өз бизнесін TikTok-қа шығару

Бұл әлеуметтік желі бизнесті алға бастырудың жаңа мүмкіндігі болуы мүмкін. Корпоративтік есептік жазбаны жасаңыз немесе компания атынан әрекет ететін және тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) жарнамалайтын адамды анықтаңыз. Сіздің әлеуетті клиентіңіз кім және оның төлем қабілеттілігі қандай екенін ескеріңіз. Ешкім жұмыс туралы скучно есептерге қызығушылық танытпайды. Роликтерде әзіл мен шығармашылық болуы керек. Егер сізде Ветеринарлық клиника болса, онда сіз қызмет көрсететін жануарлармен "Тиктокқа" жазба жасаңыз. Және ең сүйкімді бейнелерді таңдағаныңызға сенімді болыңыз, олардан шығу мүмкін емес. Киім сатушылар әуенге арналған киім-кешектерді көрсететін түпнұсқа сүзгілері бар тартымды бейнелер түсіре алады. Кімде кім табады, онда дәстүрмен жалғасын табатын кәсіп болуына болады қандай жеделдетілген жазу, өз білімдерін қалай қолдануға болады бұйым. Бейне логотипін қосыңыз және сайтқа сілтеме қойыңыз. Бұл әлеуетті клиенттерге сізбен тез байланысуға мүмкіндік береді.

Жарнама орналастыру

TikTok сіз үшін ақша таба бастауы үшін осы сайтта жарнама орналастырыңыз. Желі әлі жас, ал жарнамалар әлі күнге дейін көздерін жұмып үлгермеген. Маркетологтардың қуанышына орай, платформаны жасаушылар жылжыту үшін көптеген құралдар жиынтығын ұсынды. "Тиктокта" өз бизнесіңізді танымал етудің негізгі тәсілдерін және тиісті аналитикалық құралдарды қарастырыңыз.

Блогерлерді жылжытуға тарту. Мақсатты әрекеттердің көріністерін, пікірлерін, ұнатуларын және пайызын бақылаңыз.

Жергілікті жарнама. Оның тиімділігі ұнатулар, түсініктемелер және мақсатты әрекеттер саны бойынша анықталады (жазылымдар, тапсырыстар және сілтемелер бойынша ауысулар).

Челленджи. Сіз танымал тиктокерді таңдап, онымен түпнұсқалық хэштегпен челленджді бастау туралы келісе аласыз. Науқанның қаншалықты тиімді екенін сіздің тегіңізбен шығатын бейнелер, олардың астындағы ұнатулар мен түсініктемелер саны бойынша бақылауға болады. Бейне вирустық болуы керек, сондықтан шығармашылыққа өкінбеңіз.

In-feed ads. Бұл таспадағы жарнама. Осындай роликтерге сауалнама жүргізу үшін бейдждер мен карточкаларды бекітуге, әсерлер мен маскаларды салуға, интерактивтің басқа да мүмкіндіктерін пайдалануға болады. Бұл Instagram арнасындағы жарнамаларға ұқсас.

TopView. Пайдаланушы TikTok-қа кіргеннен кейін жарнамалар бірден көрсетіледі. Үшінші тарап ресурстарына сілтемелер бойынша ауысулар үлесінің өте жақсы көрсеткіші-орташа есеппен 15 пайыз.

Brand Takeover. Бұл құралдың алдыңғыға ұқсастықтары бар, бірақ 5 секундтық роликтерді немесе жарнамалық баннерлерді пайдалануға болады. Жарнаманы сатып алу мақсатты түрде жүзеге асырылады.

2021 жылғы трендтер

"Тиктоктың" басты идеясы – аузын музыка мен жынды билерге ашу сақталады.

Әлеуметтік желінің сіңуіне қарамастан, Vain эскиздер форматын ұнатады, қарайды және түсініктеме береді.

Жыртқыш әлеуметтік бейнелер танымал. Мысалы, Олар үйсіз адамдарға тамақ немесе ақшамен көмектеседі.

Керемет және мистикалық формат. Пікірлер мен ұнатулардың әсерлі саны адамдарға сиқыршылар, гипнозшылар мен сиқыршылар ұнайтындығын растайды.

Тұр айналысуға және эксперименттермен. Химиялық реакциялар мен физикалық тәжірибелерді көрсетіңіз, бәрін араластырыңыз, күйдіріңіз және жарыңыз. Нәтиже керемет болуы керек. Бірақ қауіпсіздік туралы ұмытпау керек.

Басқа адамдардың бейнелеріне реакцияларды жазыңыз.

Жарыстарда басқалардың қолы жетпейтін жаңа биіктерге жетіп, спорттық ерліктерді қалай жасағаныңызды түсіріңіз.

Сұлулық тақырыбы да әрқашан сұранысқа ие. Макияж қолданылатын бейнелер өте жақсы келеді.

Tik Tok үшін сәтсіз идеялар

Бұл әлеуметтік желінің пайдаланушыларына не ұнамайтынын түсіну үшін әртүрлі тақырыптарды сынап көру керек. Мазмұнның қалай жеткізілетіні, дыбыс пен бейне сапасы және басқа факторлар маңызды. Егер сіз сюжетсіз, лас және әлсіз камерада және динамикада желмен бейнелер түсірсеңіз, танымалдылыққа сенбеуіңіз керек. Сізге басқа тиктокерлер мен өз ізбасарларыңызға теріс көзқарас ұпайларын қоспаңыз. Бүгінгі таңда "ТикТок" - бұл адамдар бейбіт өмір сүретін, өзін-өзі көрсететін және көңілділік танытатын платформа. Сондықтан төзімділік пен сыпайылық туралы ұмытпаңыз. Тыйым салынған тақырыптар-зорлық - зомбылық және порнография. Бұзушылық болған жағдайда дереу тыйым салынады. Егер сіз жарнама берушілермен ынтымақтастық орнатуды жоспарласаңыз, табиғи болыңыз және жеке арнаңызды жоғалтпаңыз. Жазылушылар сіздің стиліңізде ұсынылған жарнамаларды кешіре алады, бірақ олар ақша табу үшін форматтың өзгеруін түсінбейді.

Қорытындылау



Была ли эта статья полезной?

Нет

Пользователи, считающие этот материал полезным: 0 из 1

Понравился пост?
Расскажи об этом посте своим друзьям!

Комментарии (0)


Авторизуйтесь

Для синхронизации избранного и возможности добавлять комментарии

Войти

Яндекс.Метрика