Читай наш Telegram →
Проект разработан маркетинговым агентством КУБ
28 янв. 2021 г. 14:50 1424 5

Тик Ток жылжыту: 2021 жылы тегін жылжытудың 6 тәсілі

Tik Tok жарнамасы туралы айтпас бұрын, статистикаға енгім келеді. Бұл қарғыс жұқа тарту дұрыс круто, біз пайдаланамыз осы сервисті бұрыннан бар. 2 жыл ішінде бағдарлама 500 миллион пайдаланушыны жинады, олар күн сайын 1 миллиард көрініске жетеді, олардың үлесі 90% құрайды. Ал күніне орташа көру уақыты - 52 минут ... Енді, уәде етілгендей, TikTok-тағы Жарнама туралы сөйлесейік. Желі жаңа болғанымен, оны жасау қиын емес. Ақылы да, ақылы да әдістер бар (дәлірек айтқанда, аз уақыт пен күш жұмсалады). Мен әрқайсысы туралы Жеке айтып беремін.
Тик Ток жылжыту: 2021 жылы тегін жылжытудың 6 тәсілі

Мазмұны

МАССФОЛОВИНГ + МАССЛАЙКИНГ

Instagram-да жылжыту әдісіне толық балама. Тек содан кейін адамдар әлі де ісінбеді және өте жағымды жауап береді. Сондықтан, бұл әдісті қолданып, кремді алыңыз. Сізге арнайы қызмет көмектеседі-Tokker (сілтеме бойынша 10 күн тегін + 10% жеңілдік).


Инстаграмдағы сияқты Моторика. Бірақ мен сізге айтайын: сіз пайдаланушыларды хэштегтер немесе бәсекелестер арқылы жинайсыз —> кейін оларға түсініктеме, ұнату немесе жай ғана жазылыңыз.

Tokker әдетте күніне 200-ден астам жазылым, 500-ден астам ұнату және түсініктемелерде 5000-нан астам ұнату жасайды. Сондай-ақ, Қызмет сіздің тікелей әрекеттеріңіздің арқасында қанша жазылушы мен ұнатқаныңызды көрсетеді

№ 1 іс - қарапайым блогер

Қыз өзі үшін аккаунт құрды, ондаған Жарияланымдар жасады және Қызметке параллель қосылды. Нәтижесінде, екі апта ішінде ол 9000+ жазылушыны жинады, 51,8 мыңнан астам ұнатады, ал оның ең жақсы бейнесі 612 мың рет қаралды.


Кейс № 2-бейне агрегаторы

Автор тіпті өз түсірілімін жасамады, тек басқа адамдардың бейнелерін жинады. Алғашқы бірнеше күнде ол 750-ден астам жазылушы мен 2 830 лайк алды. Оның екі бейнесі топ болып шықты және 20 000-нан астам қаралды. Мұның бәрі ол үш күндік тегін сынақ кезеңінде ғана болды.


Айтпақшы, егер сіз өзіңіздің есептік жазбаңызды тез ашқыңыз келсе, tiktoktool сізге көмектеседі. Бұл Профильді тіркеуден бастап оны толтыруға және жылжытуға дейін толық жұмыс циклі бар жалғыз бағдарлама.

ҚОЛ ЖЕТІМДІ БЛОГТАРДАН ТРАФИК АЙНАЛЫМЫ

Әлеуметтік желіде Tik Tok-тен жарнама сатып алудың қалыпты мүмкіндігі жоқ. Оған тек серіктес сервистік агенттіктер қол жеткізе алады, олар өте үлкен комиссияларды алады және нақты бюджетті қажет етеді. Бірақ тағы бір тәсілі бар – трафикті бұрыннан бар блогтардан жүргізу.

Төменгі жол: егер сізде Instagram немесе басқа сайттар болса-оларға блогыңызды Tik Tok-қа көрсетіңіз. Пайдаланушыларды басқа платформада да мазмұн бар екеніне үйретіңіз. Бұл ереже керісінше жұмыс істейді-Instagram немесе Youtube сілтемелерін тікелей профильде көрсетуге болады Кене Ток бірнеше рет басу арқылы.

Ссылки в профиле

КОЛЛАБОРАЦИИ

Жарнаманың тағы бір нұсқасы - дуэт құру. Немесе өз блогтарыңызда бейнені басқа блогермен бөлісіңіз. Бұл бұрын дамыған авторлардан қолдау алудың тамаша мүмкіндігі. Әрине, егер сіздің аудиторияңыздың мөлшері біркелкі болмаса, бұл өзара әрекеттесу ақталады. Ең танымал шоттар үшін ол Tik Tok-да ақысыз қол жетімді.

Оның жалғыз кемшілігі-блогерлерді іздеуге және алмасу туралы келіссөздерге кететін уақыт. Сізге формат пен сценарийді таңдап, мерзімдер мен мәліметтерді келісу керек.


РЕКЛАМНЫЕ РАЗМЕЩЕНИЯ В АККАУНТАХ

Тіпті миллион жазылушысы бар блогерден сіз жарты пәтерді сатпай, белгісі бар жарияланымды қауіпсіз сатып ала аласыз (бағасы 1 000-нан 10 000 рубльге дейін, бәрі блогердің танымалдылығына байланысты және т.б.).

Маңызды. Блогерлердің жарнамасы тиімді әдіс және жарылыспен жұмыс істейді. Жалғыз нәрсе, жарнаманы бірінші қарсы алушылардан сатып алмаңыз, өйткені олар статистиканы алдап, лақтырып жіберуі мүмкін. Сондықтан биржада блогерлерді іздеңіз - > Tiktopers (blogpost жарнамалық коды бойынша қосымша бонус)

Егер ресейде жылжыту Тик Ток авторлар – разумнее болады тағайындалсын шығуы олардың бекеттер әртүрлі күндері. Тик Токта әлі тікелей сілтемелер жоқ, яғни әр жарнаманың әсерін тек осылай бағалауға болады. Әрине, блогерден бейненің өзінде және сипаттамада сізді белгілеуді сұрауды ұмытпаңыз.

Дайын ТЗ бар блогерге бірден барған дұрыс, өйткені Тиктокта әлі де жарнамалық интеграцияның тәжірибесі көп емес өте жас жұлдыздар көп.

Егер сіз блогерлер арқылы қаламасаңыз, Яндекс арқылы әрекет етіңіз. Директ. Сіз TikTok-қа Яндекстің мобильді жарнамалық желісіне орналастыру арқылы кіре аласыз. Бұл жарнамаға оның барлық стандартты ережелері қолданылады.

Жарнама берушілер география, қызығушылық және әлеуметтік-демографиялық параметрлер бойынша мақсатты орната алады. Жарнаманы іске қосу үшін сурет пен мәтінді жүктеу керек, ал жүйе слайд-шоуды жолдың астына қалыптастырады және оны тік форматқа бейімдейді.


ХЭШТЕГИ

Одна из Ваших главных задач в TikTok – занять место в ТОПах по крупным хэштегам. Поэтому внимательно изучите и выберите хэштеги, которые будут одновременно и целевыми по тематике, и в числе первых по популярности в Тик Ток. Сделать это очень просто – сервис Tokker сам подскажет самые популярные теги по нужной теме.

Возьмите пару очень крупных трендовых хэштегов, чтобы получить к ним трафик. И прибавьте к ним несколько небольших по Вашей тематике.


ТРЕНДЫ

Кеше жасалған үш бейнесі бар аккаунттың бірден жоғарғы деңгейге ұшып, ондаған мың пікір алуға мүмкіндігі бар. Бұл сізге танымал және танымал чиптерді алуға көмектеседі.

Біріншісі-бейнеге арналған музыка. Әлеуметтік желіде үлкен аудио кітапхана бар, оның ішінен сіз TikTok-қа бейнелер жазсаңыз, кез-келген жолды таңдай аласыз.

Тиктокта танымал болған тағы бір әдіс - бұл сынаққа қатысу. Қатысушыларыңызға қосылыңыз-басқалар сияқты бейнелер түсіріңіз. Шын мәнінде, бейнелер үшін бірдей жолды таңдаған дұрыс. Осылайша сіз көбірек көріністер аласыз.

ШОТТЫ ДАЙЫНДАУ

Tokker-ге немесе жарнаманы іске қоспас бұрын, төмендегі қадамдар тізімін қараңыз. Егер тіркелгі түсініксіз және ұқыпсыз болса және мазмұны скучно және сапасыз болса, жазылымдардың тұрақты өсуіне қол жеткізу қиын болатынын ұмытпаңыз.

Қадам 1. Профильді безендіру

Сіздің бейнелеріңіз не туралы болатынын білесіз делік. Және тұтастай алғанда анықтап берер. Енді ең бастысы – аудитория сізді іздей алатын кілт сөздерді қолдана отырып, профильдің мәнін нақты тұжырымдау.

  • Логин. Егер сізде әлеуметтік желі болса – оны солай қойыңыз;
  • Профиль атауы. "Мск", "Блог" және т. б. сияқты іздеу сөздерімен;
  • Сипаттамасы. УТП туралы қысқаша айтыңыз

Қадам 2. Басқа ресурстарға сілтеме

Әзірге Tik Tok сіздің платформаңызға тікелей өтуге болатын сілтемелерді орналастыруға рұқсат бермейді. Сондықтан пайдаланушыларды тікелей сілтемелері бар платформаға апару өте маңызды.

Алайда, егер сіздің сайтыңызға сілтеме қысқа болса, оны сипаттамаға енгізуге болады. Оны басу мүмкін болмайды, бірақ мүдделі әлеуетті клиенттер сіздің сайтыңызды оңай таба алады.


Қадам 3. Шотты pro режиміне аудару

Есептік жазбаны басқару бөліміне өтіп, парағыңызды кәсіби етіп жасаңыз. TikTok бағдарламасы бірден сіз үшін маңызды профиль статистикасын жинай бастайды. Сіз көріністердің санын, ізбасарлардың өсуін, профиль көріністерін көресіз. Сіздің ең танымал басылымдарыңыз, ізбасарларыңыздың жынысы мен географиясы.


Қадам 4. Сурет, сценарий және хронометраж

Жаңа идея пайда болған кезде, кадрдағы қымбат секундтар қандай әрекеттерге кететінін бірден жоспарлаңыз, өйткені TikTok-тегі роликтің уақыты 15-60 секундпен шектеледі.

Егер бұл сюжетті қажет етпесе, стильді және жарқын көрінуге тырысыңыз. Tik Tok таңқаларлық бейнелерді жақсы көреді, сондықтан аздап экстравагантты болудан қорықпаңыз. Барлық бейнелерді бір кескінде түсірмеу жақсы-аудиторияны скучно қаупі бар.

ЕҢ БАСТЫСЫ ТУРАЛЫ ҚЫСҚАША

Қорытындылай келе, Мен сізге ең қызықты – жарнама берушілермен жұмыс және профильді монетизациялау әдістері туралы айтып беремін.

1. Бренд флешмобына қатысу

Өз челленджін іске қосу компанияларға жақсы әсер етеді және олар блогерлерді толығымен жинайды, сондықтан челлендж жақсы бөлінеді. Егер сіз де қатыссаңыз, компания сізге TZ жібереді (челлендж мәні, мәтін, трек, хэштег). Әрине, сіздің қатысуыңыз үшін Сіз брендтен ақша аласыз.

2. Басқа блогерлерді жарнамалау

Монетизацияның керемет нұсқасы тұрақты табыс әкелуі мүмкін. Сіз мұндай сұраныстарды бастаушы авторлардан үнемі ала аласыз. Әдетте, Сіз не оны орналастыруға ролик өзінде, не оны алуға болады дуэт, ал мүмкін түсіруі видео про оған белгісі бар аккаунт. Профильді жарнамамен толтырмаңыз.

3. Өнім орны

Кейбір брендтер (әсіресе үлкен) олардың өнімі туралы бейнеде айтқаныңыз жеткілікті. Көбінесе бренд өз өнімін блогерге сыйлық ретінде жібереді, ал ол оны басылымға қосады. Сонымен қатар, блогерге ақы төленеді, сондықтан ескеріңіз.

TikTok-тегі аккаунтты блогерден бастап бизнесменге дейін барлығы дерлік бастау пайдалы. Онда мазмұн жасау оңай, ал Tokker мен жарнаманың арқасында бетті жылжыту өте жылдам. Оның үстіне, өздеріңіз білесіздер, теріп аудиторияға. Қызмет Қажетті пайдаланушыларды жинайды, тіпті оларға түсініктемелер мен ұнатулар қалдырады, сіз тек сәттілікке қуануыңыз керек. Сондықтан уақытты ысырап етпеңіз және TikTok-ты тезірек айналдырыңыз.



Была ли эта статья полезной?

Нет

Пользователи, считающие этот материал полезным: 2 из 2

Понравился пост?
Расскажи об этом посте своим друзьям!

Комментарии (0)


Авторизуйтесь

Для синхронизации избранного и возможности добавлять комментарии

Войти

Яндекс.Метрика