Jivo (бұрынғы JivoSite) – бұл көп функциялы онлайн-кеңесші, оның көмегімен сіз өзіңіздің әлеуетті клиенттеріңізбен сайт, әлеуметтік желілер, телефон немесе e-mail арқылы байланыса аласыз. Қызметті пайдалану сатылымды арттыруға және конверсияны жақсартуға, пайдаланушының тәжірибесі мен келушілердің адалдығын жақсартуға көмектеседі. Jivo іс жүзінде толық функционалдығы бар тегін нұсқаның өте қолайлы шарттары арқасында басқа ұқсас жүйелерге қарағанда шағын және орта бизнеске қолайлы.
Қызметтің қосымшалары Windows, Android, MacOS және iOS үшін жасалған – Linux дистрибутивтерінің пайдаланушыларын қоспағанда, қамту өте жақсы. Бұл әртүрлілік кез-келген жерде, кез-келген уақытта және кез-келген құрылғыдан байланыста болуға мүмкіндік береді.
Интернеттегі кеңесші кез-келген өнімді немесе қызметті ұсынатын сайттар үшін пайдалы болады. Яғни, келуші әлеуетті клиент болып табылады және онымен тікелей чат арқылы мәміле жасалуы мүмкін.
Оны форумға, жеке блогқа немесе басқа бір нәрсеге қоюдың мағынасы жоқ-сайттардың бұл түрлеріне парақтардағы кері байланыс пен түсініктеме формасы жеткілікті.
Дизайнерде немесе CMS қозғалтқышында бизнес-сайт құру арқылы сіз кеңесшіні бірден бір тиын төлемей-ақ қосуға болады. Сізде мобильді қосымша және сөйлесуді толық бақылау болады, оның болуы конверсияны арттырады. Яғни, сіз нақты және тез жұмыс істейтін сатылымды көбейту үшін ыңғайлы құралды тегін ала аласыз.
Кәсіпкер мұндай маңызды маркетингтік құралдан өтпеуі керек. Сервис ең жақсы жағдайларды ұсына отырып, нарықтың ең үлкен аудиториясын қамтиды. Осыдан оның үлкен танымалдығы.
Пайдалануды бастау үшін сервис сайтында тіркелу қажет. Әрі қарай, сіз қосымшаның клиентін жүктейсіз (Windows, MacOS, iOS, Android), оған жаңа есептік жазба деректерімен кіріп, жұмысты бастайсыз. Сондай-ақ, болады
Енді бағдарламаны веб-сайтыңызбен синхрондау қажет. Сізден қосылу үшін сайт мекенжайын енгізу сұралады. Jivo бірегей кодты жасайды, оны кеңесшінің терезесін көрсету қажет сайттың барлық беттеріне орналастыру керек. < / Body > жабу тегінің алдында кодты енгізіңіз және кеңесші сіз оны орналастырған әр бетте жұмыс істейді.Енді бағдарламаны веб-сайтыңызбен синхрондау қажет. Сізден қосылу үшін сайт мекенжайын енгізу сұралады. Jivo бірегей кодты жасайды, оны кеңесшінің терезесін көрсету қажет сайттың барлық беттеріне орналастыру керек. < / Body > жабу тегінің алдында кодты енгізіңіз және кеңесші сіз оны орналастырған әр бетте жұмыс істейді.
Қызметті ukit сияқты сайт құрастырушысына қосудың ең оңай жолы-тиісті виджет бар. Тіркелгі деректерін енгізіп, jivo онлайн панеліне өтіп, сыртқы көріністі, хабарламаларды өңдеу параметрлерін және т.б. реттеңіз. Код автоматты түрде беттерде жазылады.
WordPress қозғалтқышында jivo-ны жылдам қосуға арналған плагин бар, ал кейбір басқа CMS-те де бар, өйткені сипатталған тірі чат өте танымал, оның астында көп нәрсе оңтайландырылған
Егер виджеттер, плагиндер және басқалар болмаса, онда сіз берілген кодты сайт беттеріне қолмен орналастыруыңыз керек.
Тақырыптағы мақала: сайттағы онлайн чат: пайдасы немесе зияны?
Jivo-келушілердің өтініштерін өңдеуге және сатылымды арттыруға арналған маңызды бағдарламалық кешен. Оның мүмкіндіктері мәтіндік хабарламаларды қабылдауды қамтамасыз етумен шектелмейді – сіз сонымен қатар CRM-ді біріктіре аласыз, кері қоңырау функциясын орната аласыз, Виртуалды АТС-ті, көптеген параметрлер бойынша чатқа белсенді шақыруларды және тағы басқаларды орната аласыз.
Java барлық оқиғалар туралы егжей-тегжейлі статистиканы жүргізеді, оны қабылдауға ыңғайлы форматта жинайды. Барлық қосылымдар, хат алмасу, статистика және т.б. бұлтта сақталады және есептік жазбамен байланысты. Сіз компьютерде жұмыс істей аласыз, содан кейін кетіп, саябақта немесе кафеде Ұялы телефоннан жұмысты жалғастыра аласыз. Сіз стационарлық жұмыс орнына байланбайсыз. Сізге тек интернет және смартфонға немесе ноутбукке орнатылған қосымша қажет. Айтпақшы, функционалдылық бойынша онлайн нұсқасы қосымшалардан еш айырмашылығы жоқ. Бір уақытта бір есептік жазбадан бір кіру нүктесі – шолғыш немесе қосымша арқылы жұмыс істеуге болады.
Сіз бірнеше сайтты есептік жазбаға қосып, олардың қосымшаларындағы чаттармен өзара әрекеттесуге ауыса аласыз, Статистика ала аласыз, онлайн төлемдерді қабылдау сияқты түрлі операцияларды жасай аласыз және т.б. яғни, бір интерфейсте сіз эргономиканы жоғалтпай көптеген жобалармен қатар жұмыс жасай аласыз. Сондай – ақ, бірнеше операторды қосуға болады-мысалы, әр Белсенді жоба үшін біреуі. Интерфейс интуитивті, жаңадан бастаушылар үшін өте жақсы.
Көрнекі түрде jivo интерфейсі өте тартымды көрінеді. Функционалды тұрғыдан-түсінікті және ыңғайлы, бұл ыңғайлылықтың тамаша деңгейіне әкеледі. Бағдарлама ішіндегі қараңғы және ашық тақырып арасында ауысуға болады. Консультант терезесін 12 позицияның біріне орналастыруға болады – терезенің әрбір жағына 3-тен. Әдепкі бойынша, ол төменгі оң жақ бұрышта орналасқан – сіз оны әдетте басқа адамдардың сайттарында көресіз.
Консультант терезесі үшін түс тақырыбын, негізгі мәтінді және жазуларды теңшеуге болады. Көптеген қаріптер, бұрыштарды дөңгелектеу, градиенттер, контактілерді сұрау формасын безендіруге арналған белгішелер – осының бәрін орнату чат интерфейсінің стилін кез-келген сайттың дизайнына сәйкестендіруге көмектеседі, бұл оны ерекше етеді. Сондай – ақ, API жүйесі арқылы кез-келген элементтерді толығымен теңшеу мүмкіндігі бар-сіз кем дегенде трансформатор Робот түрінде чат жібере аласыз.
Оператор кабинетінің құрылымы:
Диалогтар-нақты оператордың кіріс чаттары, сондай-ақ аяқталған әңгімелер;
CRM-уақыт, мәртебе, операторлар, Тегтер және байланыс арналары бойынша сүзгіленген тапсырмалар мен жеке клиенттер үшін біріктірілген есепке алу жүйесі;
Телефон-виртуалды АТС-пен 8-800 форматтағы нөмірлер арқылы жұмыс істеу;
Операторлардың жұмысы бойынша жиынтық – Команда;
Келушілер-сайтқа кіру статистикасы, оның ішінде көру тереңдігі, өту көзі және кіру Саны, келушілерді нақты уақыт режимінде бақылау тек ақылы тарифтерде қол жетімді;
Статистика-Jivo есептік жазбасындағы барлық әрекеттер туралы мәліметтер: статистика (өткізіп алған Диалогтар, операторлардың орташа диалог уақыты, белсенді шақырулар, операторлардың рейтингі, сәтті кіріс/шығыс қоңыраулар және т.б.), таңдалған кезеңдегі кестелердегі диалогтар мен белсенді шақырулар, операторлардың жұмыс сапасын бағалау, жұмыс уақытын пайдалану статистикасы, виртуалды АТС және кері қоңыраулардың тиімділігі туралы мәліметтер.
Басқару-қосымшаның әртүрлі параметрлері, профильді таңдау, сайттар арасында ауысу, веб-қызметтердің интеграциясын қосу, виртуалды АТС-ті қарау және толтыру, орнатылған CRM-нің барлық параметрлерін конфигурациялау, байланыс арналары мен қосымша операторларды қосу.
Телефонияны пайдалану кезінде әр әңгіме автоматты түрде жазылады, сіз SIP телефонына немесе қарапайым ұялы телефонға қоңырауларды бағыттауды реттей аласыз. Байланыс желісі көп арналы, яғни нөмір ешқашан бос емес – барлығы қосылады. Операторлар арасындағы қоңырауларды бірнеше рет басу арқылы аударуға болады. Әрбір қызметкер үшін клиенттерге қызмет көрсету сапасы бойынша деректері бар есептер автоматты түрде қалыптастырылады.
Қызмет операторлардың жұмыс уақытының ұзақтығын реттеуге мүмкіндік береді. Олардың әрқайсысының өз кестесі болады. Жұмыс күнінің соңына жарты сағат қалғанда жүйе 30 минут қалғанын ескертеді, содан кейін осы оператормен байланыс арнасы белсенді болмайды. Хабарламалар әлі де офлайн режимінде жалғасады, болашақта көру үшін ашық болады. Жұмыс күнінен кейін "бір сағатқа кейінге қалдыру" батырмасы пайда болады, оны басу арқылы оператор жұмыс уақытына 60 минут қосады. Әкімші әр менеджерге кесте жасай алады, оның параметрлері басымдыққа ие. Операторлардың уақытты тек өздері үшін тағайындауға мүмкіндігі бар.
Jivo клиенттермен барлық байланыс арналары бойынша чат-боттармен жұмыс істей алады: сайт, Авито, Яндекс.Диалогтар, Apple Business Chat, Viber, WhatsApp, Telegram, ВКонтакте және Одноклассники. Функционалдылық үшінші тараптың мамандандырылған веб-қызметтерін пайдалануға негізделген: Aimlogic, JAICP, СБЕРБизнесБот. Әрбір өнімнің өзіндік ерекшеліктері мен тарифтері бар. Бір жерде баға жеке есептеледі, бір жерде ботпен өңделген хабарламалар саны үшін тіркелген таксундтар бар. Бұл қызметтер мамандандырылған, яғни олар бірдей онлайн-кеңесшілерге біріктірілген шешімдермен салыстырғанда әлдеқайда үлкен мүмкіндіктерге ие. Олардың барлық функционалдығы боттардың сапасына, олардың параметрлеріне және статистика жинауға негізделген.
Сіз кез-келген басқа чатботты жүйенің API арқылы қосуға болады. Бұл не береді? Бұл қарапайым: боттар қазірдің өзінде конфигурацияланған, олар клиенттердің әдеттегі сұрауларын өңдейді, қажет болған жағдайда диалогты бүкіл хат алмасу тарихымен еркін операторға жібереді. Боттар шаршамайды, қателеспейді, тәулік бойы жұмыс істейді, операторлардың жұмыс уақытын үнемдейді. Әрине, бәрін реттеуге болады: сценарийлер, әрекеттер, әрекеттер және т.б. Аудиториямен өзара әрекеттесудің барлық бағыттары бойынша сізде статистика болады.
Әрбір клиентпен жұмыс істегенде жауапты операторды тағайындауға болады, бұл жүктемені маңыздылық басымдықтарына, менеджерлердің дағдыларына және олардың өнімділігіне сәйкес біркелкі және ұтымды бөлуге көмектеседі. Бұл жағдайда клиенттің әрбір өтініші оның операторына келеді. Егер бұл бос болмаса, жүйе 15 секундтан кейін диалогты еркін менеджерге береді. Яғни, басымдық бар, бірақ клиент кеңессіз қалмайды – біреу оны міндетті түрде алады.
Әр контактіге мәртебе берілуі мүмкін. Шаблондар келесідей: жаңа, аяқталды, кейінірек хабарласыңыз, біздің клиент емес. Кез-келген оператор күйлерді орната алады, бірақ оларды орнату/Өңдеу тек әкімшіге қол жетімді. Кез-келген мәртебе бойынша сіз параметрлерге байланысты бір апта немесе ертең қоңырау шалу қажеттілігі туралы хабарламаны көрсететін еске салғышты қоюға болады.
Әкімші мен қызметкерлер ескертулерді ынталандыратын тапсырмаларды белгілей алады. Тапсырма, басымдық, еске салғыштар үшін уақыт-қарапайым және тиімді схема жолда клиенттердің ешқайсысын жоғалтпай бәрін есте сақтауға көмектеседі. Әкімші қойылған міндеттердің орындалуын бақылай алады, барлық статистиканы көреді, мониторинг нәтижелері бойынша ресурстарды сауатты оңтайландырып, қызметкерлер штаты жұмысының тиімділігін бағалай алады.
Телефонияны пайдалану кезінде сіз дауыстың әйел немесе еркек нұсқасын таңдау арқылы дауыстық сәлемдесуді теңшей аласыз. Сәлемдесу жұмыс және жұмыстан тыс уақытта әр түрлі болуы мүмкін. Сіз Text to speech көмегімен хабарламалардың қажетті тұжырымдарын жазасыз немесе жүктейсіз, ал жүйе оларды алып, қолдана бастайды. Дауыстар жеткілікті, аз немесе аз табиғи және жұмсақ, металл ноталарсыз естіледі.
Jivo қосымшадан клиенттік база бойынша SMS-хат алмасуға мүмкіндік береді. Тапсырыс бойынша мәліметтерді нақтылау, ұсыныстарды жылыту, визит карточкаларын жіберу – мұның бәрін жасауға болады. Сценарийлер көп. Қызықты нәрсе: Егер сіз клиентке хабарласа алмасаңыз, ол желіде пайда болғаннан кейін қосымшада SMS хабарлама аласыз. SMS-ок нөмірін кіріс/шығыс қоңыраулар үшін де пайдалануға болады. Мүмкіндікті қосу жөніндегі Нұсқаулық осы жерде.
Jivo сатылымның өсуіне айтарлықтай әсер ететін көптеген байланыс арналарын қосуды қолдайды. Мұнда танымал әлеуметтік желілермен (Вконтакте, Facebook, Одноклассники), мессенджерлермен (Viber, Telegram, WhatsApp), пошта клиенттерімен (кез-келген e-mail қосуға болады), сондай-ақ іздеу бетінен клиенттермен тікелей байланысу мүмкіндігі үшін Яндекс іздеу жүйесімен интеграция іздеу. Осылайша, сіз клиенттерді тек сайтта ғана емес, сонымен қатар Интернетте күнделікті серфинг кезінде де ұстай аласыз.
Әлемнің 50 елінің қолдауымен клиенттерге қоңырау шалу мүмкіндігі үшін сайтқа Кері қоңырауға тапсырыс беру модульдерін (оқиғалар туралы SMS-хабарламаларды іске қосуға болады), бірнеше CRM (amoCRM, WireCRM, Bitrix24, RetailCRM) және Виртуалды АТС біріктіруге болады. Барлық байланыс арналарындағы барлық хабарламалар басқару тақтасының интерфейсіне көздер бойынша демаркациямен енеді. Әрбір клиент сізбен ыңғайлы байланыс арнасын таңдау мүмкіндігіне ие болады. Барлығы бір жерде жиналады және көрнекі түрде ұсынылады, бұл өтінімдерді өңдеудің тиімділігін және сәйкесінше жобаның кірістілік деңгейін едәуір арттырады.
Jivo-ның басқа интеграциялары арасында әртүрлі веб-қызметтердің өте көп саны бар: InSales, Moysclad, Megaplan, Freshoffice, Yolla, Remonline, Pipedrive және басқалар. Мұның бәрі кеңесшінің интеграциясының қол жетімділігі мен икемділігін едәуір арттырады. Айтпақшы, әзірлеушілерге арналған API қызметін пайдалану арқылы кеңесшінің мүмкіндіктерін кез-келген өздігінен жазылған қосымшалармен біріктіруге болады. Көптеген танымал веб-қызметтер, соның ішінде веб-сайт жасаушылар, сонымен қатар CMS оны қораптан тыс қолдайды.
Jivo-да келушілермен сөйлесу чаты жетілдірілген және көптеген чиптерді қолдайды. Ең пайдалыларының бірі-Tinkoff Bank және Yandex-пен интеграцияның арқасында төлемдерді тікелей чатта қабылдау.Касса. Оператор клиенттің чатына бірнеше секунд ішінде шот ашып, төлем мәртебесін көре алады, ол үшін терезелер мен басқа қосымшалар арасында асығудың қажеті жоқ – бұл өте ыңғайлы.
Чат келушілердің белсенді шақыруларын қолдайды, ал өтініш мәтіндері әлеуетті клиент орналасқан бетке байланысты әр түрлі болуы мүмкін. Обсессияны азайту үшін сіз уақыт индикаторын көбейте аласыз, содан кейін жүйе сөйлесуге қайта ұсыныс жібереді (біз 9999 қоямыз және бір шақырудан чаттың адал мінез-құлық моделін аламыз).
Келушілерді басып шығаруды бақылау, олар туралы ақпарат жинау – кім, қайдан, не қызықтырады;
Операторлардың қызметіне баға қою мүмкіндігі;
Клиенттерге көмек көрсету көрсеткіші;
90 тілді қолдайтын кіріктірілген аудармашы;
Чат ішіндегі файлдарды жіберу мүмкіндігі;
Хабарламалардың толық тарихы, сонымен қатар шоттың бүкіл кезеңінде (хат-хабарларды шексіз сақтау), тек қызметтің PRO нұсқасында;
Жылдам фразаларды қолдау (типтік сұрақтарға бағдарламаланған жауаптар).
Jivo чат терезесі мобильді құрылғыларда жұмыс істеген кезде өзін жақсы көрсететінін ескеріңіз. Жауапты дизайн тез ашылады, барлық мобильді шолғыштарда жұмыс істейді және ең бастысы терезені қайта жүктеместен ашылады. Мұның бәрі шынымен жағымды пайдаланушы тәжірибесін жасайды.
Тіркелгеннен кейінгі алғашқы 14 күнде сіз толық функционалды нұсқаның тест режимінде жұмыс істей аласыз. Әрі қарай, сіз тарифті төлей аласыз немесе jivo-ның ақысыз нұсқасымен жұмыс істеуді жалғастыра аласыз, ол да көптеген пайда әкеледі: сіз 5 операторды, сонымен қатар көптеген сайттар мен чаттарды қоса аласыз, тәулік бойы техникалық қолдау және хат алмасуға және өтініштерді өңдеуге жеткілікті функционалдылықтың негізгі деңгейін ала аласыз
Кәсіби нұсқа бір оператор үшін 592 рубль/ай немесе 7104 рубль/жыл тұрады және жүйенің барлық мүмкіндіктерін ашады, оның ішінде нақты уақыт режимінде келушілерді бақылау, жылдам тіркестер, белсенді шақырулар, компанияның аймақтық бөлімдеріне чаттарды тарату мүмкіндігі, интеграцияны дамыту үшін API және Webhooks-қа кіру, чат ішіндегі төлемдерді қабылдау, файлдарды жіберу, есептерді Excel-ге жүктеу мүмкіндігі және басқа да көптеген функциялар.
Корпоративтік нұсқа үлкен компаниялардың филиалдарын теңшеу, телефония және конфигурациялау үшін одан да көп мүмкіндіктер береді. Оның құны жеке менеджермен жеке есептеледі.
WhatsApp-ты байланыс арнасы ретінде қосу ақылы. Оны қызмет серіктестерінің ресурстары – Twillio және Mfms жүзеге асырады. Олар тарифтеуді белгілейді. Twillio-ны таңдағаннан кейін сіз бір хабарлама үшін 37 тиыннан төлейсіз, ал Mfms қосылу/орнату үшін 6000 рубльден және айына 3000 чат үшін 15000 рубльден сұрайды. Бұл үшінші тарап қызметтері (Моисклад, чат роботтары, төлем жүйелері және т.б.) жүзеге асыратын басқа интеграцияларға қатысты. Jivo бұл заттардың құнына әсер етпейді, олардың тарифтері мен шарттары бар.
Виртуалды АТС телефониясы да бөлек төленеді, сөйлесу минутының құны бағыт кодына байланысты және минутына 97 тиыннан басталады. 8-800 форматындағы нөмірдің мазмұны айына 300 рубльден тұрады. Үшінші тараптың CRM және веб-қызметтердің басқа түрлерінің интеграциялық мүмкіндіктерін пайдалану құны осы қызметтердің тарифтеріне байланысты және Jivo-ны енгізудің соңғы бағасын арттыруы мүмкін.
Jivo-бұл бірегей, Көп функциялы қызмет, ол сайтқа кірушілермен тікелей сөйлесуден басқа, көптеген жетілдірілген мүмкіндіктерді ұсынады. Бұл әлеуметтік желілерде, мессенджерлер арқылы, тіпті Яндекстің іздеу жүйесінде де клиенттерді ұстап алуға көмектесетін сатылымдарды ұлғайтуға арналған тұтас кешен. Яғни, сіз бұл веб-қызметті қарапайым чат деп атай алмайсыз, кеңесші терезесі арқылы хат алмасу оның көптеген функцияларының бірі ғана. Сайтта чаттың болуы Яндекс және Google іздеу жүйелері жақсы қабылдайтын және SEO тұрғысынан өте маңызды мінез-құлық факторларын жақсартады.
Мүмкіндік деңгейі бойынша қызмет-бұл әдеттегі, орташа сөйлесу бағасын сақтай отырып, кәсіби құрал. Тұрақты жаңартулар оны бәсекелестердің фонында неғұрлым тартымды таңдау етеді, оны статистика растайды: Ресейде #1 және әлемде # 2. Адамдар рубльге дауыс береді-рентабельділік пен сапаның ең жақсы дәлелі.
Jivo-қуатты және әр адамға қол жетімді конверсия құралы. Бизнес-сайт иелері үшін онлайн-кеңесшінің ең жақсы нұсқасы. Біз оны қолдануға кеңес береміз!
Бағдарлама кросс-платформалы, сіз компьютерден (Windows/Mac) немесе телефоннан (Android/iOS) қосымшаларды өңдеу арқылы отыра аласыз. Тегін нұсқаны бизнес-сайттардың барлық иелері үшін орнату қажет-бұл келушіні клиентке айналдыруға және кірісті арттыруға көмектесетін өте қажет құрал. Біз өзімізге пайда алудан бас тартуға және инвестициясыз ешқандай себеп көрмейміз. Ақылы нұсқада орташа баға және шағын және орта бизнес үшін керемет мүмкіндіктер бар-Jivo өз ақшасына тұрарлық.
Была ли эта статья полезной?
Пользователи, считающие этот материал полезным: 0 из 0
Понравился пост?
Расскажи об этом посте своим друзьям!
Авторизуйтесь
Для синхронизации избранного и возможности добавлять комментарии
Войти